گزارش تصویری جشنواره جابر ابن حیان

گزارش تصویری جشنواره جابر ابن حیان

پیام ها: 0
فایل ها: 0
لینک کوتاه:
emamrezaedu.com/Ck2w7
متن خبر:

به نام خدا
جشنواره جابربن حیان یک جشنواره علمی-پژوهشی برای دانش آموزان مقطع دبستان است که با هدف ترغیب دانش آموزان در زمینه پژوهش و تحقیق و همچنین انجام کارهای عملی، آنها را برای تحقیقات و افزایش توانایی علمی در آینده آماده می کند. این جشنواره هر ساله با ابلاغ معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مدارس  سراسر کشور آغاز می شود.  خلاقيت و پژوهش سازنده نقش اصلي این جشنواره را ایفا مي كند که با توجه به فعالیت های پیشتازانه مجتمع آموزشی فرهنگی امام رضا (ع)این مهم به همت  مشاركت گسترده دانش آموزان عزیز  و همراهی اوليا محترم و همچنین مشاوره آموزگاران و همکاران محترم به بهترین شکل ممکن پیش می رود.

در سال تحصیلی 1402-1401 تعداد ۱۳۰ نفر از دانش آموزان دبستان پسرانه و تعداد نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه امام رضا(ع) در این جشنواره شرکت داشتند و آثار متنوعی در حوزه بازیافت،گیاهان،جانوران، هوافضا،داستان‌نویسی، دست سازه و رباتیک ارائه دادند.این آثار در قالب کارتون پلاست، ماکت علمی، کتاب داستان و غیره بصورت نمایشگاه ارائه گردید که با استقبال خوب به دانش آموزان و والدین همراه بود.
این چشنواره با حضور مهمانان مختلفی از اداره آموزش و پرورش استان فارس و همچنین انجمن های اولیا مربیان در سه روز برگزار گردید که با تقدیر از تمام شرکت کنندگان و اهدا لوح یادبود به پایان رسید. 
امیدواریم که این مهم فعالیت ها در راستای ارتقا علمی کشور و بهبود سطح دانایی و توانایی دانش آموزان عزیز در حوزه های علمی پژوهشی کشور افزایش یابد.

برای دیدن گزارش تصویری در گالری تصاویرکلیک کنید

برای دیدن گزارش ویدیویی جشنواره در صفحه اپارات کلیک نمایید

تو هم می تونی با ورود به سیستم، نظرت رو با ما به اشتراک بذاری...
نظرات: