درخشش دانش آموزان در المپیاد های علمی کشور

درخشش دانش آموزان در المپیاد های علمی کشور

پیام ها: 0
فایل ها: 0
لینک کوتاه:
emamrezaedu.com/Ak8y4
متن خبر:

دانش آموزان متوسطه دوم پسرانه و دخترانه مجتمع آموزشی فرهنگی غیردولتی هوشمند امام رضا(ع) در المپیاد های علمی کشور خوش درخشیدند.

استان فارس با کسب ۷ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و ۷ مدال برنز در المپیادهای علمی دانش‌آموزی در تابستان ۱۴۰۲ با یک پله صعود نسبت به سال گذشته موفق به کسب جایگاه چهارم کشور شد. 

در بین اسامی مدال آوران قهرمان استان فارس، نام دو دانش آموز توانمند از مجتمع آموزشی فرهنگی امام رضا(ع) مایه مباهات و خرسندی خانواده بزرگ مجتمع را فراهم کرده و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این مجتمع رقم خورد.

دانش آموز عزیز آقای امیر محمد پایدار از متوسطه دوم پسرانه و همچنین دانش آموز عزیز خانم صفا باقری از متوسطه دوم دخترانه امام رضا(ع) در المپیاد های علمی کشور سال تحصیلی 1402-1401  موفق شدند مدال نقره و برنز این دوره از المپیاد های علمی را به گردن بیاویزند.

بر اساس این گزارش، آقای امیر محمد پایدار به مدال نقره المپیاد تفکر و کارآفرینی و خانم صفا باقری به مدال برنز المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دست یافتند.

ضمن تبریک حضور این عزیزان و خانواده های محترمشان، این موفقیت بزرگ را به مدیر و مؤسس محترم مجتمع، جناب آقای مهندس مسعودی، اساتید، کادر زحمتکش و پرتوان مجتمع تبریک و شادباش عرض می کنیم. امید است با عنایت خداوند متعال ، شاهد به ثمر رسیدن تلاش های دانش آموزان عزیز در تمامی زمینه های علمی و پژوهشی باشیم و برای این دو عزیز آرزوی سلامتی، موفقیت، سربلندی در تمامی مراحل زندگی داریم.

 

با تقدیم احترام

واحد تخصصی پژوهش 

تو هم می تونی با ورود به سیستم، نظرت رو با ما به اشتراک بذاری...
نظرات: